Bestuur

Het bestuur van de vereniging wordt in de algemene vergadering uit en door de gewone leden benoemd. Het bestuur bestaat uit ten minste 5 en ten hoogste 7 leden (vrijwilligers), die hun werkzaamheden onderling regelen.


Voorzitter

De voorzitter presideert alle vergaderingen, die door het bestuur zijn uitgeschreven. Hij/zij is verantwoordelijk voor de algemene gang van zaken in de vereniging.


Secretaris

De secretaris is belast met het uitsturen van uitnodigingen voor vergaderingen in overleg met de voorzitter, notuleren, het voeren van correspondentie, het uitbrengen van verslag op de jaarvergadering over de verenigingsarbeid van het afgelopen jaar.
Tevens is hij/zij belast met het houden van een leden- en donateurslijst en het verstrekken van opgaaf der veranderingen in de lijst aan: de voorzitter en de penningmeester.


Penningmeester

De penningmeester beheert de financiën, is verantwoording daarvan verschuldigd aan het bestuur, doet hiervan desgevraagd mededeling en brengt verslag uit van zijn/haar gehouden beheer op de jaarlijkse algemene ledenvergadering, welk verslag door een commissie, bestaande uit twee leden, vóór de vergadering wordt nagezien.


Algemene bestuursleden

De algemene bestuursleden zijn betrokken bij de besluitvorming van het dagelijks bestuur.
Mede dankzij de algemene bestuursleden wordt het paasweekend georganiseerd en vormgegeven, lokaties voor vergaderingen voorbereid en meegedacht met te nemen besluiten.